ایده‌های خلاقانه برای طراحی لوح تقدیر

لوح تقدیرها اصولاً یک شکل تکراری و قدیمی دارند. اغلب لوح تقدیرها روی یک کاغذ سفید رنگ با رنگ قلم سیاه طراحی می‌شوند. نهایتاً ممکن است کمی از رنگ طلایی یا رنگ قهوه‌ای و این دست رنگ‌ها در تهیه و طراحی لوح تقدیر استفاده شود. به همین دلیل ظاهر اغلب لوح تقدیرها تکراری و خسته کننده است. برای این که یک لوح تقدیر زیبا و متفاوت طراحی کنید، باید از آن شکل قدیمی و تکراری همیشگی فاصله بگیرید. برای همین در این مقاله از سایت نوآر ایده‌های خلاقانه برای طراحی لوح تقدیر را معرفی می‌کنیم. 

شکل رایج لوح تقدیرها چیست؟

اصولاً برای طراحی لوح تقدیر از ایده خاص و جدیدی استفاده نمی‌شود. لوح تقدیر های موجود در بازار عموماً دارای یک برگه سفید رنگ هستند. روی این برگه سفید رنگ با قلم مشکی متن خاصی ثبت می‌شود. نهایتا ممکن است در قسمت پایین لوح تقدیر امضا یا مهر مرکز هم وجود داشته باشد. متن مورد استفاده برای ساخت لوح تقدیر هم اصولاً یک متن تکراری با جملات یکسان است. این متن برای تقدیر و تشکر از افراد نوشته می‌شود. برای بالاتر بردن ارزش لوح تقدیرها هم آن ها را در یک قاب چوبی یا فلزی قرار می‌دهند. سپس آن ها را به دیوار نصب می‌کنند. البته برخی از افراد ممکن است برای لوح تقدیر یک جعبه طراحی کنند. سپس برگه لوح تقدیر را داخل جعبه قرار دهند. وجود جعبه باعث افزایش ماندگاری و دوام لوع تقدیر می‌شود. اما برای تغییر این رویه تکراری راه‌های زیادی وجود دارد. در ادامه این مقاله با چند نمونه از ایده‌های خلاقانه برای طراحی لوح تقدیر آشنا خواهید شد. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ایده‌های خلاقانه برای طراحی لوح تقدیر

ایده‌های خلاقانه برای طراحی لوح تقدیر

در این بخش از مقاله قصد داریم که شما را با ایده‌های مختلف و جدید برای طراحی لوح تقدیر آشنا کنیم. شاید بسیاری از این ایده‌ها برایتان مناسب باشند. ولی این نکته بستگی به خود شما و سلیقه‌تان دارد. 

  • نوشتن متن لوح تقدیر با دست

یکی از ایده‌های جالب برای شخصی‌سازی کردن لوح تقدیر، نوشتن متن لوح تقدیر با دست است. البته برای این کار باید دست‌خط خوبی داشته باشید. یا این کار را بر عهده خوش‌نویسان حرفه و ماهر بگذارید. نوشتن متن لوح تقدیر ارزش معنوی آن را برای شخص دریافت کننده بالا می‌برد. زیرا شما زمان و انرژی زیادی برای انجام این کار صرف کردید.

  • چاپ متن روی حجم زیبا و متفاوت

شاید استفاده از برگه ساده یک کار تکراری باشد. چاپ متن روی حجم زیبا و متفاوت هم یک ایده جدید و متفاوت است. البته این مدل می‌تواند شبیه به تندیس متن‌دار پیاده شود. به خصوص استفاده از متریال پلکسی گلاس و یا فلز برای این کار یک ایده جذاب و جالب است. شما می‌توانید سفارشات مربوط به ساخت تندیس را به گروه ما در تندیس نوآر بسپارید. 

  • استفاده از رنگ‌های متنوع 

همانطور که اشاره کردیم، اغلب لوح تقدیرها روی کاغذ و برگه‌های سفید رنگ ساخته می‌شوند. اما هیچ قانون مطلقی برای این کار وجود ندارد. در نتیجه شما می‌توانید کاغذهایی با رنگ‌های متفاوت و جذاب استفاده کنید. به خصوص اگر صاحب یک کسب و کار هستید، برای انجام برندینگ به صورت غیر مستقیم می‌توانید از رنگ اصلی برند برای تولید لوح تقدیر استفاده نمایید.

  • طراحی لوح تقدیر قابل بازیافت

برای کسب و کارهایی که دغدغه حفظ محیط زیست را دارند، یکی از بهترین ایده‌ها طراحی و تولید لوح تقدیر سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت است. شاید این نوع از لوح تقدیرها را کمتر در بازار دیده باشید. اما برای سفارش‌دهی آن ها می‌توانید با کارشناسان گروه نوآر در تماس باشید. همانطور که می‌دانید وجود اهداف و دغدغه‌های اجتماعی برای برندهای مختلف یک ویژگی خاص و منحصر به فرد به شمار می‌آید. این ویژگی به افراد کمک می‌کند که با برند شما ارتباط بهتری برقرار کنند. یکی از بهترین و جالب‌ترین این نوع دغدغه‌ها مربوط به محیط زیست است. در نتیجه می‌توانید از این دغدغه هم برای بهبود محیط زیست و هم برای برندینگ استفاده نمایید. به علاوه اغلب متریال‌های قابل بازیافت قیمت پایین‌تری از متریال‌های رایج در بازار دارند. به همین دلیل با این کار می‌توانید در صرف هزینه صرفه‌جویی کنید.

ایده‌های خلاقانه برای طراحی لوح تقدیر

برای دریافت و سفارش لوح تقدیر با ایده‌های خلاقانه چه باید کرد؟

از آنجایی که این روزها بیشتر شرکت‌های تبلیغاتی لوح تقدیرهای ساده و تکراری تولید می‌کنند، شاید برای بسیاری از افراد سخت باشد که یک لوح تقدیر جدید و مدرن بسازند. اما شما می‌توانید این کار را به دست یک گروه حرفه‌ای بسپارید. ما در گروه تبلیغاتی نوآر سال‌ها در زمینه طراحی و تولید انواع لوح تقدیر باکیفیت فعالیت داریم. از جمله نمونه کارهای گروه ما را می‌توانید در بخش خدمات سایت مشاهده نمایید. همه این نمونه کارها بهترین شکل با توجه به سلیقه و نظرات کارفرما و همچنین مشاوره طراحان مجرب ما اجرا شده‌اند. به همین دلیل شما می‌توانید با خیال راحت و اطمینان کامل به تیم نوآر، کار را بر عهده ما قرار دهید. همه سفارشات در موقع و زمان تعیین شده به شما تحویل داده خواهند شد. یعنی از بابت زمانبندی یا کیفیت کار هیچگونه نگرانی نخواهید داشت. قبل از ثبت سفارش به شما توصیه می‌کنیم که نمونه کارهای ما را با دقت مشاهده نمایید. سپس می‌توانید با شماره‌گیری تلفن با ما تماس حاصل نمایید. در نهایت هم سفارشات‌تان را با ما در میان بگذارید.

نتیجه گیری

بسیاری از صاحبان کسب و کار و حتی برگزارکنندگان همایش‌های مختلف به دنبال ساخت و طراحی لوح تقدیرهای متفاوت و جذاب هستند. حتی استفاده از لوح تقدیر هم در مدارس بسیار رایج شده است. برای اهدای یک لوح تقدیر جذاب و دیدنی به دانش آموزان دانشجویان کارمندان مدیران و افراد دیگر توانید با کارشناسان گروه نوار در تماس باشید. ما جدیدترین و جالب‌ترین ایده‌های ساخت لوح تقدیر را در اختیار شما قرار می‌دهیم. همچنین می‌توانید سفارش ساخت این محصولات را بر عهده ما قرار داده تا با خیال راحت یک لوح تقدیر بسیار با کیفیت و زیبا تحویل بگیرید.

یک دیدگاه

  1. […] آشنایی با ایده‌های خلاقانه برای طراحی لوح تقدیر روی لینک کلیک […]

درج دیدگاه